لیفتراک برقی صنعتی

لیفتراک برقی صنعتی: امروز با توجه به این مثل که در کشور های در حال توسعه مثل کشور عزیز ما که برای پیشرفت و توسعه گام های برای صادرات و واردات اجناس مورد دستفاده شده باید از وسایل  حمل نقل مانند لیفتراک برقی صنعتی که برای  جابجای بار های حجیم قابل استفاده است.

به شدت مورد احتیاج کار خانه های که مجهزبه انبار های بزرگ و قفسه های با ارتفاع زیاد  است برای نگه داری اجناس و قرار دادن در ارتفاع لیفتراک برقی بسیار کمک می کند.

فروش لیفتراک برقی صنعتی

در ساختار لیفتراک های صنعتی از اهن و فولاد های بسیار محکم تر از لیفتراک های معمولی است زیرا از همان طور که از اسم آن مشخص است.صنعتی و باید عضلانی باشد تاکار ها را به نحوه احسنت انجام بدهد.

نکنه مهم این است که این لیفتراک باید از موتور پر قدرت استفاده کند.که بتواند بارهای بسیار سنگین  را به راحتی جابجا کند و مشکلی پیش نیاد در ساخت این نوع لیفتراک ها  از لاستیک های بزرگ و جک های هیدرولیکی بسیار قوی و توانمند استفاده شد است.

در بدنه این نوع لیفتراک ها از اهن های بسیار محکم استفاده شده  و در قسمت پشت لیفتراک از  وزرن های مانند تیرچه های اهنی استفاده شداست.

تا وزن بار با وزن لیفتراک یکی باشد ولیفتراک چپ نکند نگهداری این نوع لیفرتاک ها برای شرکت های که بار های نسبت سبک دارن  استفاده چندانی ندارد .

و فقط برای  شرکت های که برای بار های سنگین بالای 10 تن استفاده می شود نکته قابل توجه این است که این لیفتراک ها با توجه به تیغ های بسیار بلند و بزرگ بودن آن باید در فضای باز کار کند و باتوجه به موتور الکتریکی و صدای معلومی دارد که باید باطری ان 24 ساعت زیر فشار شارژ باشد تا عملکرد بهتری داشت باشد.

لیفتراک برقی صنعتی