باطری لیفتراک سافکو

باطری لیفتراک سافکو لیفتراک ها ویا بالابرهای برقی به وسیله جریان برق کار می کنند. حداقل آمپر این باطری 52 آمپر است. برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، تمام تجهیزات باطری ها توسط عایق پوشش داده شده اند.دراین باطری همه اجزا با رنگ های متفاوتی نمایان هستند که نشان دهنده کاربرد و نوع آنها است. برای اندازه گیری شارژ باطری لیفتراک از دستگاه هیرومتر دیجیتال استفاده می کنند. یکی از اجزای باطری کلاهک لیفتراک است که ولتاژ و نوسانات برق باطری را کنترل میکند. باطری لیفتراک سافکو هم چنین این کلاهک میزان هدر رفت آب را تا مقدار زیادی کنترل میکند. باطری های لیفتراک خاصیت سربی اسیدی دارند یعنی از آب درون مجموعه گاز تولید میکنند وا این گاز توسط یک احتراق باعث حرکت مجموعه میشود. واکنش های درون باطری آب الکترولیت را کاهش میدهند پس باید هر چن وقت یک بار آب داخل الکترولیت را بررسی نمود.

باطری لیفتراک سافکو

 باطری لیفتراک سافکو

  • لیفتراک دستی چیست؟
  • لیفتراک دستی با نیروی دست کار میکند و توسط نیروی انسانی به جلو رانده می شوند. لیفتراک دستی ه شاخک هایی در جلو دارد که برای جا به جایی احجام سنگین استفاده می شود. لیفتراک دستی نوعی ماشین لنتقالی محسوب می شود و بار را به راحتی جا به جا می کند. به همین خاط در جاهایی که بار سنگین جا به جا میشود به وفور یافت می شوند.
  • در لیفتراک دستی از هیچ گونه باطری استفاده نمی شود.شرکت سافکو نماینده انحصاری Espex  انگلستان در ایران تولید کننده باطری های تراکشن مورد استفاده در تجهیزات حمل و نقل و بالابر یاری رسان شما جهت خرید برترین باطری لیفتراک خواهد بود.